Secondhandfynd

Igår var jag inte bara till biblan och lånade läsvärda saker, jag var till vårt lilla samhälles bättre second handbutik också. De har lite av varje där, eller mycket av varje kanske är ett bättre ord :)
I alla fall kom jag hem med detta:
Härligt stora mjuka flumbyxor - den nyfikna katten hade jag redan ;)
Härligt vid jeansklänning med fickor i sidsömmarna
Mjuk och skön omlottklänning
Skjortklänning i ekologiskt tyg.
Jag fick också med mig en färgglad gardin och ett långt trähalsband, alltihopa till priset av 185 kronor! Fantastiskt. Allt är i fint skick, ser knappt använt ut och passade som hand i handske. Bara topp alltså.
 
Nu ska jag kika lite i Mandelmann-boken innan vi åker till smågosarna en stund. Det har varit för lite gos nu, så det måste vi ta ikapp:)
 
Hej hopp från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0