Vinter, bokrea, födelsedag och farmenavslut

Oj, mycket nu! Förra helgen letade jag vårtecken, den här helgen är det snarare snögubbar man skulle kunna se;)
Precis inkommen från kvällspromenad och både jag och hunden liknade snögubbar!
 
Igår var vi i lilla staden och handlade lite. På coop hade de 30% på kvarvarande bokrea, så jag slog till på några fynd till mig:
Har kikat lite och de verkar jättebra båda två!
 
Till barnbarnen blev det också ett fynd:
Det är ju bara äldsta prinsessan som lyssnar på längre böcker ännu, men de växer ju;)
 
Och vi har firat en födelsedag idag, familjens lillebror har blivit stor och fyller 20 imorgon! Det blev tårta och presenter från syskon och farföräldrar idag. Massa bra grejer!
Till exempel helt oumbärliga recept på kladdkaka och andra viktigheter och inte att förglömma, lilla Savannahs bidrag till flytta-hemifrån-kassan;)
 
Vi föräldrar firar på den rätta dagen, dagen då han kom till oss en mörk och tidig marsmorgon, dagen då hans tre systrar fick en efterlängtad bror.
 
Nu är kaffet på för Farmenfika, farmenfinalen är ju snart. Vi har följt alla 49 avsnitt hittills och ser fram emot upplösningen ikväll. Men vad ska samlas runt nästa vecka?
 
Nuuu köööör vi!
Ha det gott alla, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0