Toppbetyg

Idag var det skolavslutning och kramkalas med eleverna. Blommor och presenter i överflöd fyllde bilen när jag åkte hem.
Kolla på några exempel från dagens presentregn:
Några av buketterna samlade i en vas, fler buketter står utomhus:)
Kvällskaffet har jag avnjutit i finaste muggen.
Haha, vad har ni för superkrafter?! 
Texten på en av teförpackningarna jag fick, jätteroligt. Den kommer jag att spara sen;)
Och titta på den här lilla anonyma lappen jag hittade på mitt arbetsbord när det var dags att plocka ihop dagen, hur fint som helst. Jag tror mig ana vem som skrivit den...
 
Dags för sommarlov snart då. Först en städdag imorgon, plocka undan i klassrummet och lämna gardiner på tvätt. Sen planerar vi för skolans uppstart i höst innan vi på söndag reser iväg på konferens hela arbetsgänget!
 
Snart är det final i Biggest Loser, alltid lika imponerad av dessa människors vilja till förändring av sina liv. Jag tror på Sandra som vinnare.
 
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0