Finfin dag!

Idag tog jag bilen till lilla staden där jag lånade lilla barnbarnet Isabella för en stund. Vi gick till affären och köpte lite picknicklunch, sen rullade vagnen vidare mot stora lekparken vid vattnet.
Det var soligt och fint emellanåt, men ganska kallt och lite hängde regnet i luften ibland. Men vad gör det när man kan leka och ha skoj!
Vi klättrade och gungade, åkte rutschkana och tittade på andra barn som lekte med sina mor- och farföräldrar. När Isabella lekt en lång stund bredde jag ut picknickfilten på marken, men där ville hon inte sitta så vi gick till en bänk i närheten istället. När magen var mätt på plättar, banan och drickyoghurt lekte vi lite till innan det var dags att sova i vagnen. 
Mormor kunde strosa runt i lilla staden länge och kolla in flera affärer innan vi traskade hemåt och Isabella så småningom vaknade. Då gick vi och väckte mamman från sin skönhetssömn och så hängde vi inomhus istället. 
Jättefin dag tillsammans med gosungen!
 
Nu ska maken grilla god mat och jag har packat färdigt inför resan imorgon. Hämtning tio över fem imorgon bitti, så tidig kväll ikväll;)
 
Hörs när vi hörs!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0