Måndag i Täby C

Medan mina fröknäcken går klara i ugnen passar jag på att skriva ner lite om gårdagen. Äldsta dottern och jag tog bilen till stora Täby Centrum och hängde där hela dagen med söta lilla barnbarnet Isabella i vagnen;)
Det blev så klart några mat/fikapauser under dagen, här matas gullungen med banan:
 
 
Såå stort i det utbyggda centrumet, vi var där i sju timmar och då var vi verkligen inte inne i alla butiker. Puh! Mest kikade vi på reorna hos de vanliga kedjorna, men lite drömde jag mig bort i Odd Molly-butiken också;)
Dagens fynd för mig blev en jeanskjol och så ett skönt set från härliga Rituals:
 
Idag har det städats lite och så en promenad trots kylan. Det är ju ändå fantastiskt vackert när snön kommit och solen skiner liite:)
 
Så, fröknäcket klart och nu är allt klart från dagens to-do-list. Då går jag över till want-to-do-list!
 
Kram
 
p.s Det var kallt med minus 8 på dagen - nu är det minus 13.... brrr. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0