Bra mat!

Jag är intresserad av mat, jag gillar att äta och mat ska smaka gott! Sedan jag hoppade på lchf-tåget för tre år sedan, har jag utökat receptsamlingen rejält. Eller, de gamla recepten är ju skrotade så mängden är väl intakt;)
Nu är jag ju också intresserad av mer hälsosam mat, jag kombinerar lite clean eating med lchf. En naturlig följd av det är ju att jag äter glutenfritt och får prova på massor med olika spännande andra mjöler om jag ska baka något. Kul!
En bok som jag verkligen kan rekommendera är den här:
Oj, så mycket gott att laga! Jag läste den under lovet och har massor på min pröva-lista nu:D
 
Nu väntar vi på Farmen ikväll igen. Snart kommer det nog att kännas som någon blir en favorit, men vem?
 
Lev väl, kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0