Bagarstuga

Eftersom jag slutar tidigare på torsdagar och alltså är hemma lite tidigare än vanligt, passade jag på att baka lite idag. 
Har hittat ett nytt recept på glutenfria hamburgerbröd som passar in i mitt lchf-tänk, så det bakades idag och så åt vi hamburgare till middag. Det var mumsigt! 
Jag fyllde min burgare med färsk spenat, isbergssallat, tomat, gurka, ost, och min snabbt ihopsvängda coleslaw utan kål;) I den här varianten var det istället riven stam av färsk broccoli - helt nytt för mig, men oj så gott!
Hädanefter slängs inga broccolistammar i det här huset, nu ska de rivas och blandas i dagens gröna ätande!
 
Mer bakande - fröknäcke igen. Här går det åt som smör i solsken tror jag minsann.
 
Nu ska jag flytta på de två kissar som trängs på mina ben medan jag håller datorn i vänster hand och skriver med pekfingret på högern;) sen går jag upp och rullar ut yogamattan för dagens pass, nummer 13 i 30-dagarsutmaningen.
 
Imorgon är det fredag vänner!
Kram Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0