Sista dagen...

Nu är det bara timmar kvar av det här årtalet för mig;) imorgon vaknar jag som en trött och glad pinfärsk 50-åring! Haha, sitter just nu med hårtoning som tar bort små gråvita strimmor i håret - är det ålderskris? Nej, inte alls! Färgat strimmor har jag gjort i många år, men de återkommer oftare nu tycker jag..... Det är väl nackdelen med att vara mörkhårig, det grå smyger sig på tidigare än för de ljushåriga. 
Snart är det dags att skölja ur färgen och sen blir det kudden så jag är utvilad någorlunda imorgon. Inte för att jag väntar mig någon skönsång före frukost, men ändå. Lång arbetsdag bland något röriga ungar väntar innan jag åker hem till väntande skumpa!! 
Nu till något annat, dagens middag. Jag har ju satt som mål att äta hälsosamt, lite lchf och lite clean eating. Mycket grönt blir det;)
Zucchinizoodles, färsk babyspenat, paprika, gurka, fetaost mosad i creme fraiche och så cevapcici eller hur det nu stavas;) kryddigt och gott och så mättande! Yummie for my tummy!
 
Äh, dags för hårskölj. Prinsessan lägger sig på ärten och vaknar fräsch som en nyponros.... Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0