Makramé

Idag har jag gjort amplar på löpande band! Så himla enkelt och roligt;) Jag har ju gjort en jätteenkel variant av makramé, inte alls som duktiga människor gör med avancerade knutar. 
Jag har många krukväxter och vill ha plats för ännu fler när vårljuset tittar in, finns det nåt finare? Tyvärr har jag inte lika många fönsterbrädor som jag skulle önska, utan jag får lösa det på annat sätt. 
Nu hänger det amplar lite överallt!
Här i badrumsfönstret finns det plats!
Och i sovrumsfönstret också! (Plats för katter som sitter och spanar i fönstret) (Att gardinerna ser konstiga ut har sin förklaring - lilla kattungen Molly har upptäckt att det är kul med gardiner som lian... gardinen i vardagsrummet är förstörd och det räcker med en....)
Så här enkla är de!
 
Jag har ampelliljor som har stora skott lagoma att plantera framåt våren, bäst att göra plats även till dem;)
 
Har ni kollat på mellon? Jag tyckte att rätt låt gick vidare, de andra var väl inte så mycket att ha...
 
Imorgon kommer bild på dagens supergoda schnitzel med kålrotsfrittar!
 
Nu blir det snart nattning, vi hörs imorrn.
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0