Ljuvliga lediga lördag!

Redan till frukost sken solen som om det var värsta vårvädret ute och jag bestämde mig för en lång promenad idag. Strax efter lunchtid klädde jag mig för långprommis med vovven och vi knallade iväg. Tyvärr var det inte lika skönt ute som solen lurat mig att tro, det drog rejält om huvudet när vi gick längs de stora åkrarna. Det fick bli både mössa och luva på;) Men fint var det!
Katten Kexet följde med på promenad och förundrade mötande.
Där borta är hemma!
Långa skuggor i lågt stående sol.
 
Väl hemma igen var det dags att fylla på i fröknäckeburken, så det var bara att sätta igång ett bak!
Det här kommer inte att räcka länge, det är de godaste fröknäckena jag bakat!
 
Idag har jag sett på Vegorätt igen och blivit så frestad av deras snacks. Ikväll blir det att testa chokladpopcorn till Melodifestivalen!
Ops, det börjar ju snart - mot köket!
 
Ha det superbra alla och missa inte QX-galan senare, kan ju vara hur bra som helst!
Kram Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0