Ettåring

Ja, jag vet. Jag är urusel på att uppdatera den här bloggen. Jag glömmer liksom bort att ta bilder av min vardag och sen glömmer jag också att jag borde dela med mig av bilderna jag inte tog... Ja, jag borde bättra mig.
Igår var vi i alla fall på ettårskalas och det ska ni få se bilder ifrån!
Här ska nyblivna ettåringen bjuda sin pappa på pepparkaka. Han står dock gömd bakom storasyster som öppnar paket och kort åt sin lillasyster;)
Lilla Elise läser noga på sitt grattiskort... storasyster ger sig på nästa paket så länge.
Det här blev en poppis grej! Present från moster o kusin i Australien vidarebefordrad av mormor...
 
Det fanns massor av gott att äta på kalaset, men det tog jag inga bilder av, nehejdå. Gott var det i alla fall med mandelmassefyllda saffransbullar, hembakta pepparkakor, chokladgodisar och de där Rocky Road-godisarna som är sååå söta och klibbiga...
 
Idag har vi varit i Uppsala hela dagen. Kollat in den önskade soffan till sonens blivande bostad och sedan vandrat runt i det stora möbelvaruhuset jättelänge. Hemgjord pizza till middag och sen kvällsprommis i all nysnö som fallit under dagen. 
Nu ska jag sätta mig med pyttelite jobb inför veckan, det allra sista söndagsjobbet för terminen - jaaaaa!
 
Ha det så gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0