Linsfritt!

Jag har ju mest legat i soffan och slöat den här helgen eftersom jag tog med mig en förkylning hem från lägret med skolan. Nyst, snörvlat och hostat - ja, ni vet hur det är:)
Då har det faktiskt varit rätt skönt att vara linsfri och köra med glasögon istället, något jag nästan aldrig gör trots att jag trivs rätt bra med mina glajjor.
Kolla tejpen på halsen! När jag var på återbesök på KS sa läkaren att jag inte alls behövde ha den breda tejp som jag haft dittills, och inte så lång heller. Så nu kör jag med en hudfärgad smal variant istället. Nackdelen med den vita tejpen är att den kliar något så infernaliskt och ger mig röda utslag, nackdelen med den här mildare hudfärgade är att den inte håller lika bra utan släpper i kanterna så att jag får byta oftare. Jaja, det funkar väl det med.
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0