Längtar ut

Vilken härlig vårdag! Instängd som man är hela dagarna och bara hinner se solen genom fönstren, blir ju längtan ut såå stor. Därfär bytte jag om till hemmakläder och satte mig på cykeln så fort jag kunde i eftermiddags. Ut. Natur. Fågelkvitter. Blåsippor. Sol. Vind. Så många ord för allt det jag längtat efter.
En cykeltur på kanske sju kilometer med ett stopp i en skogsglänta för att bara sitta på en stock och andas. Njuta av skogen och dofterna. Liv:)
Nya fina blåsippor i gamla fina ormbunksblad.
 
Dessa insektsgångar i gamla träd är så vackra!
 
Det blev ingen cykling till jobbet imorse. Jag hade visserligen räknat med långkalsonger, men -2,4 var lite för mycket. Kanske imorgon?
 
Kvällens avdelning för katter som sover lite överallt:
Elvis i en låda i tvättstugan. Diverse. Ja, en katt till exempel:)
 
Nej, dags att förbereda morgondagen och sussa lite. Lång dag väntar...
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0