Cykeltur

Lugna dagar här hemma. Maken är sjuk och vi har chillat mest hela helgen. Igår blev det en tur till skogen för mig, idag en cykeltur. Lite motion i alla fall;)
Tänkte cykla till kyrkan och vända, men det började blåsa så kallt så jag tänkte att nu kommer det väl regn och hagel igen, bäst att vända. Men 4 km hit ändå!
Visst syns det att jag bor på landet? Hästar i var och varannan hage. Om det inte är kor då....
Lång backe utför. Synd att det var sån motvind att jag nära nog fick trampa nerför!
Hemma igen efter 8 km trampande i motvind, uppför och nerför, så kändes det bra. Dagens motion, check!
 
Nu sova lite och hålla tummarna för att maken vaknar feberfri imorgon.
 
Puss o kram
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0