Husbilsbilder

Lite skillnad har det blivit under vintern, när guldbussen förvandlats till fina husbilen!
Maken o sonen har tillbringat i stort sett hela sin fritid med att göra om i stort sett allt. Jag har bidragit med att klä om dynor och sy gardiner.... Inte riktigt klar än, ska dit en gardin längst bak och lite kuddar:








Här kommer jag att vara så mycket som möjligt i sommar!

Vi har haft en supervarm och solig helg, så ryggen är brun efter allt trädgårdsjobb. Maken svetsade ihop ett torn till nya rabatten, så dit har jag nu flyttat en blå och en vit clematis som ska klättra:


Jag har också hunnit sitta i eftermiddagssolen och virka klart min nya murva som ska invigas imorgon:


Kanske ni kallar det för sadelklädsel eller nåt, men jag tycker murva är ett roligt ord;-)

Dags för lite annat skoj - som att plocka ihop till morgondagens Vårrus till exempel!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0