Vinter igen

Ja, vintern kom tillbaka. Vaknade till 10 minusgrader i morse, och det har inte varit så mycket varmare under dagen. Blåst kallt har det gjort också. Inte kul väder alltså.
Det har varit en inomhusdag istället. Min spindelsjal repades upp, för jag kom på vad jag gjort för fel - vilket gjordes redan efter första spindeln, så för att få den bra var det bara att börja om.... Under eftermiddagen har jag suttit under filtar och virkat mycket, så nu har jag kommit en bit igen.
Alla katter har hållt sig inomhus i kylan. Lille Morrgan har fått busa med morbror Elvis, det händer inte varje dag!


Förmiddagen ägnades åt något så roligt som att tömma kylskåpet och torka ur det. Det såg inte smutsigt ut förut, men nu skiner insidan;-)

Efter Äkta människor blev det nästan en timmes skön yoga till levande ljus och den här underbara doften:


Jag älskar doftljus, men de får inte lukta starkt. Det här ljuset är perfekt!

Är inte det minsta trött ännu trots den sena (tidiga) timmen. Får väl försöka söva mig med läsning...
God natt!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0