Vill-ha-mässan

Dagen har tillbringats söder om stan, i Älvsjö på sy- och stickmässa. Där var mycket folk, mycket som jag inte slösade tid på men jättemycket som jag ville ha!
Fick verkligen hålla mig till villhöverlistan och de kontanter jag tagit med. Annars skulle jag ha kommit hem med så mycket att jag definitivt inte haft tid att jobba på flera år!
Nu stannade inköpen vid det här:




Enda garninköpet! Ska bli en mörkt lila basker i mjukaste ull.




Viktiga redskap.


Ett mönsterkap, 4 nummer för en hundring.


Pysselpåse med garn o tyg.


Bästa tidningen!


Önskekurser....


Barnbarnspyssel.


Mormorspyssel.

Dessutom är huvudet fullt av allt fint jag sett, alla workshops jag sett och alla idéer jag har nu;-)
Bäst att sova lite....imorgon kommer lilla barnbarnet och förgyller dagen, det vill jag ta vara på pigg o alert.
Godnatt nu alla!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0