Gårkvällen

Ja, teatern igår var riktigt bra. Skådespelarna gick bland borden och agerade och det var en spännande pjäs, helt omöjlig att förutse slutet på.


Miljön var jättemysig i det gamla huset och det var fullsatt. Det enda tråkiga var väl att maten var under all kritik för att vara en restaurang. Dåligt kött, burkchampinjoner och frysta grönsaker. Inte väntat precis.

Idag har jag lyssnat klart på Helgonet, en spännande deckarhistoria, samtidigt som jag nystat garn. Sen har jag satt igång en klurig stickning från ett mönster på nätet.


Har promenerat runt i samhället efter middagen och visst får folk ha det som de vill - men nog är det väl dags att ta bort julgranar, adventsljus och tomtegardiner för länge sen??

Har jobbat en sväng också, rättat diagnoser i engelska till exempel och blivit riktigt stolt över mina fyror;-)

Ny arbetsvecka väntar och här hemma har vi nedräkning till Parisresan. 70 dagar nu!

Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0