Hej då 2014!

Årets sista dag. Maken febersover i en soffa, jag slötittar på Brudens far 2 och stickar i den andra. I ett vaket ögonblick förberedde vi kvällens efterrätt och i nästa vakna stund gör vi nog förrätten...
Det blir en lugn nyårsafton med andra ord. Vi hade inte tänkt slå klackarna i taget ändå, men lite lugnare än vanligt blir det nog.
Kvällens meny blir som vanligt supergod och självklart dukar vi fint och kanske till och med klär upp oss lite;)
Nu ska jag dricka upp det sista av glöggresterna, gå upp till min yogamatta och ta vara på den sista dagen av det här året. Kanske kommer jag fram till några nyårslöften eller nystartstankar? Med tankar om allt fint som hänt det här året önskar jag:
Gott nytt år alla fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0