Mer kalasande!

Så har maken firat födelsedag då... många paketer och mycket tårta... men bäst var kortet från lilla barnbarnet. Hon har valt själv, det finaste kortet hon kunde hitta:
:) :) :)
 
Lilla familjen blev kvar länge, lite för att lilltösen följde med mormor och handlade (kattmamman äter mycket nu) och det tar ju en stund - men oj så roligt vi hade med allt babbel ur hennes lilla mun!
"Nu åker vi hem mormor. Inte hem till mig, hem till Rånäs".
Yngsta dottern hade förberett med pyjamas och tandborstning, så var det bara för prinsessan att somna i bilen sen.
 
Inte bara födelsedagsfirande, det har varit en underbart vacker helg. Kall men solig. Den korta hösten övergick till nästanvinter jättesnabbt. Men visst är det fint med höstens färger:
Dessutom gillar jag att tomaterna äntligen mognar! Såå himla goda!
 
 
En annan rolig sak är att husbussen fått en annan färg! Guldbussen har efter mycket jobb med underlaget blivit blankvit:
Snyggt!
Igår var nog sista dagen för att hänga ut tvätt. Det var ju fint då, men sen regnade det och sen blev det nattfukt och så fick allt tumlas i alla fall...
 
Sitter här och tänker på en rolig mening jag läste i tidningen "Jag gjorde fina inbjudningskort till barnen i A4 storlek".
Va, var barnen inte större än så??
Syftningsfel kan bli ganska roligt...
 
Nu ska jag plocka ihop efter dagen och hälsa på min kudde. Det ser ut att bli hyfsat väder imorgon, så sista cykeldagen kanske inte har varit ännu ;)
 
Godnatt folket, tack för idag!
Kram Annica
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0