Helgens bilder

Som vanligt har det hänt grejer hela helgen, ändå har den varit lång och avkopplande.
I går tog vi en tur till Thuns i Faringe, välkänd butik här i trakterna. De säljer mest kläder, men även heminredning o sånt pyssel.
Jag kom hem med en påse fynd och nya julgardiner:


På eftermiddagen tog vovven o jag en lång tur över åkrar och i skogen, jätteskönt.




Småkissarna har börjat smaka på mat och det var tydligen gott.


I dag har vi haft finväder och tog eftermiddagskaffet på verandan. I slutet av oktober! Underbart.
Lång promenad även idag:






Till middag blev det pulled pork som det skrivs så mycket om nu. Maken satte igång efter frukost och efter åtta timmar i ugnen var det klart. Och gott!


Jag har varit vaken alldeles för länge nu och sett en film på tv. På engelska heter den Eat, pray, love och den var faktiskt bra även fast jag inte tog mig igenom boken...
I morgon startar jag som vanligt med yoga före dusch och frukost. Sen blir det förhoppningsvis cykel ännu en dag. Vi har lov för eleverna men lärarna jobbar. ..

Nu måste jag skynda mig att sova, klockan ringer snart.
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0