Girls night in

Japp, igår stannade vi inne, mina tjejkompisar och jag. Det var dags för gemensam middag och turen att vara värdinna hade kommit till den av mina vänner som samlar på - grisar!
 
Hon har en helt otrolig samling i ett källarrum, måste vara långt mer än tusen stycken.
Allt är fint uppställt och det är jättekul att se!
 
Vi bjöds på en supergod avocadosoppa med parmesanchips och små äggplättar till:
Smaskens!
 
Vi drack gott vin och så fick vi prova på detta:
Huuua, det gör jag inte om!
 
Idag har jag varit lite seg och tagit det lugnt här hemma. På eftermiddagen tog jag vovven på en skön promenad i det underbara vädret. Vi gick förbi dammen där en ensam svan simmade runt:
Borde inte den ha flyttat till varmare platser nu?
 
Plockade en massa nypon och gjorde ett hjärta som hänger i köksfönstret:
 
Nu är det dags för familjen att laga middag. Det blir kyckling idag, med hemgjord bea och lite broccoli.
 
Ha en skön lördagskväll!
Kram Annica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0