Doftfynd!

I lördags när yngsta dottern och jag shoppade loss i Täby, hittade jag världens fynd på Indiska. Halva priset på eteriska oljor! Jag köpte de sorter som fanns, utom ros som jag inte gillar ;)
De här kommer väl till pass när jag kommer igång med mitt projekt att göra hudvård igen. På lördag är det eco-mässa så då blir jag nog inspirerad. Dessutom har jag köpt en e-bok av en amerikansk kvinna som är superbra på det här med bio-kosmetik.
Boken är väldigt lockande, så det här med att jobba tar ju tid från mitt andra, viktiga liv;)
 
Jaja, vad är väl en bal på slottet... får väl jobba lite med lönejobbet istället för roligheter...
 
Så, vi hörs en annan dag!
Kram Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0