Här går det undan!

Lämnade hemmet för några dagar och reste norrut. Träffade mamma o syrran, bara hängde och kopplade av. Mest. 
I lördagskväll bjöds jag på en liten båttur runt den större ön utanför staden som jag kommer ifrån. Trevligt. Med på turen var förutom mamma o syrran (och jag!) min morbror som flyttat hem till Sverige efter många år utomlands. Kul att träffa honom och hans fru igen! 
Morbror har så mycket intressant att berätta och hans fru var så himla rar och gullig. Fick jag ju öva på att prata engelska också!
4 kilometer på promenadslinga längs havet, precis hemkommen...
Efter en springtur på dagen igår vilade jag en stund på mammas massagemadrass, urskönt! Har dock några ömma punkter idag som kanske fick lite för mycket av det goda...
 
Vädret var inte det bästa och det var betydligt kallare än här hemma hos mig, så i eftermiddags när jag kom hem till mina egna trakter kändes det som om det hänt jättemycket ute! Sommaren har nog kommit! 
Vår häck är alldeles grön och jag såg att häggen har stora knoppar!
Första gullvivan!
Kabbelekan lyser som små solar!
 

Nu väntar en vecka med vanligt jobb, men det är inte så många kvar av dem. Veckorna alltså, innan sommarlov. Tiden rusar iväg på nåt sätt...
 
Nu avkoppling med maken en stund ;)
 
Må så gott kära vänner, vi hörs.
Kram Annica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0