Savannahsöndag!

I morse (förmiddags...) kom det ett sms vid frukosten. Maken och jag tittade på varandra och sa "det är nog T som undrar om vi vill ha besök". Och det var det!
Vi har haft en jätterolig dag med många skratt. Hon har sån fantasi den lilla skruttungen!
Det här med knappar kan vara lite knepigt...
 
Morfar fick "tatueringar".
 
Savannah fyller på jord innan chilifrön ska sås.
 
Lilla familjen stannade till middag och sedan var det en jättetrött liten tjej som vinkade hej då. Efter det blev det träning för min del, har ju inte riktigt prioriterat det som jag hade tänkt....
 
Imorgon börjar en spännande vecka i skolan. Vi ska jobba med tema och det kommer ett roligt besök till oss ;) Dessutom ska yngsta dottern göra tre veckors praktik i min skola, det blir ju superduper!
 
Snart är det dags för nattinatti, men jag tror det blir lite Candy Crush först...
 
Syns o hörs en annan dag!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0