Relaxad

Vilken underbar dag gårdagen var! Hämtade upp äldsta dottern utanför hennes lya och sen åkte vi till hennes jobb där vi skulle tillbringa dagen med spa! Relativt nyöppnat och väldigt fräscht. 
Utanför entrén till spaavdelningen fanns hyllor med lockande innehåll, men de visade sig gå i en annan storlek än vad min plånbok har. Vi traskade in till själva mysavdelningen istället ;)
Allt kommer från Kerstin Florian som man använder till alla behandlingar
Lampor i taket gjorde mönster som liknade vattenvirvlar
Massor av handdukar, badrockar och tofflor
Vi började med dusch i det stora, lyxiga duschrummet. Lugn, avkopplande musik i högtalarna. Efter schamponering lät vi balsamet sitta i och la på en lermask som inte luktade gott. Men fina var vi!
 
In i ångbastun en stund innan vi duschade igen och sedan tog ett avkopplande fotbad med utsikt över omgivningarna.
Varmt och skönt inne hos oss, vintervackert landskap utanför.
 
Sen var det dags för lunch från wellnessbuffén. Jag plockade ihop en smarrig lchf-tallrik utan problem!
En sån här dag förtjänar såklart en efterrätt också!
Hallonkesella, en liten bit brieost och en rawfood-chokladboll, yammi.
 
In i omklädningsrummet igen, nu fick jag 25 minuters skön massage och efter det bar det av in i den varma bubbelpoolen där vi satt själva och babblade i bubblet ;)
Sen tog vi te och frukt och kopplade av lite till innan det var dags för hemfärd.
Det var en så mysig och lugn dag! Härligt att bara göra ingenting och att göra det med sin dotter var ju ännu bättre! Än en gång, tack mina fina flickor för den här presenten! <3
 
Idag tog vi en tur till Stockholm där maken och sonen åkte upp utanpå Globen. Strålande sol så de såg jättelångt.  Utflykten var en tidigare julklapp från mig som de inte utnyttjat förut, men idag var det dags.
 
Här åker de upp i sin kula!
Sonen fotade med sin kamera däruppe, men de bilderna har jag inte fört över ännu. Kommer en annan dag...
 
Middagen bestod av en helt underbart god champinjonsoppa, så enkelt tillagad men ååå så god!
I stort sett bara en massa champinjoner, lök och grädde. Lchf är god mat!
 
Nu ska jag hoppa i träningskläderna och köra ett pass på orbitrecken innan det blir styrka med Charlotte Perelli.
 
Sen blir det jobba, jobba - lovet är ju slut imorgon!
 
See you later alligator!
Annica
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0