Piggelin!

Hur skönt som helst att vakna pigg i morse!! Ja, eller i morse var väl inte rätt ord. Hade glömt att ställa om klockan igår så jag tyckte att strax efter nio var bra tid att sova till.... Nåväl, behövde antagligen den sömnen eftersom jag kände mig nästintill frisk idag, jippiiii.
Efter frukost tog vovven o jag en promenad vid ån. Där snattrade änderna för fullt och det lät så trevligt. 
Trots piggelinkänslan tog jag det lugnt idag med symaskinen som sällskap. Hur najs som helst :)
 
Till middag idag blev det lättlagat. Maken o sonen övningskörde till samhället och köpte pizza medan jag stannade hemma och fixade egen lchf-pizza, hur god som helst:
räkor, skinka, tomat och ost :)
 
Igår var lilla familjen här och käkade lunch. Vi hade ingen traditionell påskmat annat än små ägghalvor som var jättegoda:
Sen blev det helstekt fläskfilé med kantarellsås och så ett ägg fyllt med godis som efterrätt!
 
Nu ska familjen samlas och se film tillsammans, The Expendables tror jag det är. 
Ha en skön kväll folket, vi hörs en annan dag!
 
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0