lördagsvila...

Jo, jag vet att det är fredag idag. Imorgon när det är lördag är jag borta hela dagen på spa!! Hur mysigt låter inte det på en skala?
Så jag har lördagstempo idag istället. Lugn och ro alltså.
Vädret är skit, kanske är det riktigt kalla vårvindar men ruggigt är det. Tog en snabb powerwalk med vovven, men efter halva vägen vände vinden och blev till storm samtidigt som det började vräka ner nålar rakt i ansiktet. Det var inte skönt alls... Kom hem som två blötisar...
 
Gårdagen var bättre, då befann jag mig i shopping lalalandet!
Älskar bokrea, fick tag på en efterlängtad träningsbok (jag har ju inga sen förut...) 
Japp, nu väntar hårdträning här hemma!
 
Hittade också ett gäng inredningstidningar som jag samlar på och läser om igen flera gånger:
Har bara bläddrat ännu, men åh så härligt våriga bilder!
 
Kikade runt på Åhléns när telefonen ringde och i andra änden ropade en liten tjej "Mormor, mormor, var är du? Vill du fika? Vill du ha kaffe? Jag ska sitta bredvid dig då mormor".
Klart mormor ville träffas och fika!
En stund senare sågs vi på café, jag o barnbarnet o hennes mamma. Mysigt!
 
Fyndade också lite kläder igår, behövde ju fylla på garderoben lite. Jeans för en hundring, kap tycker jag. Dessutom:
 
Ganska nöjd! Vardag är det ju för det mesta, så det blir mest såna kläder som köps. Om det inte blir träningskläder eller mjukisbyxor :)
 
Nu ska jag fortsätta träningsläsandet varvat med att spela Candy Crush. Sitter ju fast på en bana sen länge, men ikväll ska den banne mig bli klar!
 
Ha en såå mysigt skön fredagskväll godingar!
Kram Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0