Kalasdag!

Idag har vi firat en tjugoettåring! Vart tar tiden vägen egentligen? Jag är ju inte 21 år äldre nu än när hon föddes, det känns inte så i alla fall.
Yngsta dottern.
Fint kalas var det, massa gott att äta för de som inte dietar... men jag fick minsann eget godis, en sockerfri glass bara till mig!
Här väntar en glad liten tjej på tårtfirande för mamman!
Efter fikat och allt bus bjöds det på champagnedrink, mumma!
Lilla tjejen leker mästerfotograf med mammas kamera.
 
Gårdagen var en strålande dag, men ack så kylslagen! Promenaden såg vacker ut, men det var så kallt att jag fick dra upp luvan över mössan när jag gick vid de blåsiga fälten.
 
Snön börjar försvinna i söderlägen. Kanske, kanske finns det hopp om en vår?
 
Nu ska jag ägna mig åt att se på film innan det är dags att krypa ner till kudden. 
I morgon är maken ledig och ska måla den nya väggen i vardagsrummet. Det blir spännande att komma hem från jobbet!
 
Sov gott nu tröttisar!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0