Asfalt ohoj!

Som jag har längtat efter lite asfaltfeeling! Att traska på annat än snö och is. Höra skorna under sig lite knastrigt i gruset på gatorna. Ännu är det vinterskor som traskar, vi har ju ett märkligt klimat just nu. 13 minus på morgonen när jag går, fyra plus när jag kommer hem...
Meen, solen skiner och lockar fram lite vårkänslor! Idag hottade jag upp min spotifylista när jag kom hem och sedan blev det premiärspring, tjoho!
Mycket nöjd vid hemkomsten! Tre kilometer utan avbrott för annat än isfläckar, bra där. Ser på bilden att jag kanske borde ägnat tiden åt att putsa badrumsspegeln, men men...
 
 
Nu är det bara en riktig arbetsdag kvar innan lovet, åååå så skönt! Har massor av planer för vad jag ska göra som vanligt. 
Vet i alla fall vad jag ska göra i kväll och det är att skriva omdömen, alla lärares älsklingssysselsättning inför utvecklingssamtalen - not.
 
Ses när vi ses hörni!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0