Blommor till midsommar!

I år firas midsommar i riktig värme, det känns härligt. Det blir maken, sonen o jag så inga grodor runt stången ;)
 
Dagen startade med den nya vanan att ta en rask promenad före frukost. Sedan har jag också tagit en springrunda i spåret, ganska ensam där i värmen ska jag säga... Nu är det bara avkoppling och god mat som gäller för resten av dagen!
 
Söt liten banan vattnar lite hemma på verandan

Hämtade lilla familjens kisse till vårt pensionat eftersom de åkt bort och firat helgen. Passade på att gosa med barnbarnet så klart!
Hemma i trädgården har Louise Odier slagit ut sina kjolar och doftar underbart...
...hon har dessutom flera som är på g
 
Underbart vackra Bowl of Beauty har fått besök
 
Löjtnantshjärtat har inte gett upp ännu
Paradisbusken blommar för fullt
 
...liksom Aklejor som finns nästan överallt i trädgården
 
 
Den första dagliljan har slagit ut!
 
Alla krukor inne på verandan har fått vatten och näring, mer trädgårdsjobb än så blir det inte idag. Nu önskar jag bara er alla en riktigt härlig
 
 
                              G L A D  M I D S O M M A R !
 
kram Annica
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0