Bananisdag

Skjutsade hem lilla bananen idag efter frukost, prommis och lång dusch/bad... Vi tog med hennes pappa och kompisen F till stadens park, där vi mötte mamman efter hennes jobb. Traskade iväg till ponnyridningen där två glada småtjejer fick rida!
Hjälmprovning
Allvarsamt och sååå spännande!
Glada tjejer som väntar på dagens andra höjdpunkt - Sean Banan!
Varmt o fullt ös på showen. Och vilka duktiga dansare han hade med sig, imponerad!
 
Lämnade den lilla familjen och åkte hem till vovven igen. Då rasade lagningen av ljuddämparsystemet som var tillfälligt fixat, kul. Kom hem till vårt samhälle och det började regna, vägen upp mot skogen där vi bor så öste det ner... Lite skillnad mot solvärmen i staden... och termometern sjönk från 20 till 13...
Hade tänkt ta en springrunda för gymmet hade bara inte funkat idag - träningsvärken gör att jag inte kan lyfta armarna speciellt och absolut inte ta i nånstans. Då har väl träningen från häromdagen gjort någon nytta tänker jag.
Springlusten kom dock av sig och vips hade jag ett glas vin i handen, så det blir väl en stilla chill-kväll så här sista kvällen som gräsänka. Det går bra det med, kan ju springa imorgon istället ;)
 
Ha en superskön o mysig lördagskväll, det tänker jag ha!
Kram Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0