Fortsätt läsa här...

Lite snabba fingrar på mobilbloggandet tror jag ;-)
I alla fall, åkervinda som granne var jag på


Jättefin, men ack så kvävande! Slingrar sig runt allt o tar död på det man vill ska vara fint...

Upptäckte att hallonen var mogna i snåren längs promenadvägen i eftermiddags


Nu börjar jakten alltså! Jag har fortfarande bär kvar i frysen sen förra året, men nu vill jag ha färska. Upptäckte en stor svartvinbärsbuske i skogen idag, ska försöka hitta den imorgon igen, med
lämplig burk tillhands. ..

Nej, fredagskväll till trots så kommer gäspningarna ändå. Nu blir det snart godnatt, om jag inte fastnar i makens filmtittande alltså :-)

Hej på ett tag
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0