En liten resa

En liten resa till västkusten blev det den här veckan. Mellandottern bor i Göteborgstrakten, så vi tog bilen neråt för att hänga med E och A några dagar.
Vi passade på att roa oss på Liseberg så klart:


Snyggt klädda i regnponchos;)

Vi turistade också med att åka båt runt gamla vallgraven:


Dagen efter passade vi på att åka till Ullared och se oss omkring i det kända varuhuset. Ja, vi såg inte bara - vi shoppade en del också; )

Allt var välbehövliga fynd, självklart. ..






Det största fyndet var helt ur säsong och gjordes på outleten utanför gekås. Nya vinterstövlar till mig, nersatta inte mindre än 900 kr!


På kvällen var vi trötta o beställde hem mat. Tydligen kan man göra sånt om man inte bor på landet, ny upplevelse. ..
Sen blandade bartenderdottern goda drinkar åt sällskapet o vi bara hängde i soffan, en skön kväll alltså.

Nu är vi hemma igen och har njutit av några sköna sommardagar. Imorgon ska vi få besök av yngsta dottern o lilla barnbarnet, hoppas finvädret håller i sig så vi kan bada!

Snart är det kväller för mig. Jag börjar morgonen med promenad innan frukost, det är så skönt. Idag blev det också ett yogapass innan jag cyklade till samhället och handlade. Undrar om jag är lika pigg imorgon?

God natt med er!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0