Att motstå frestelser...

Livet är fullt av frestelser som är sååå svåra att motstå. Förut, innan jag bestämde mig för att sluta med sockergrejer, var det väldigt lätt att köpa bara en liten chokladbit eller en liten påse godis på väg till bussen eller framme vid kassakön.
Nu när jag slutat!!! med godis så är det så mycket lättare. Jag har inte minsta sug efter godsaker, TROTS att det står en Alladinask bredvid kaffebryggaren på jobbet OCH en skål med hemgjord vaniljkola med havssalt! Jag känner mig mycket nöjd med mig själv som inte ens tittat åt dem...
Köpte på mig en påse frukt istället på väg till bussen. 
 
Äter ju lunch i skolan eftersom vi äter med eleverna. Men jag tar inte av pastan eller potatisen utan fyller tallriken med sallad.
I övrigt fortsätter jag med mina pulver, har ju en ny laddning drickfärdiga hemma:
Helt okej goda!
 
Kan ju berätta att jag minskat två cm till i midjan, så det går åt rätt håll fortfarande!
 
Kram på er!
Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0