Vilken dag det här blev!

Sitter här i kvällningen och är så nöjd med den här dagen! Ja, hela helgen faktiskt.
Igår var ju äldsta dottern hemma på middag och hundlek. Då kom vi att prata om hennes kompis som ska flytta och hade möbler över. Bland annat vår dotters gamla säng som hon fått genom byteshandel tjejerna emellan. Eftersom sonen behövde ny säng passade vi på att kolla läget genom J.
Jodå, sängen fanns kvar. Knappt använd. 
I förmiddags åkte vi till lilla staden och köpte den :) Nu kommer sonen att sova gott inatt!
 
Även vardagsrummet har fått sig en uppryckning idag. Vi har ju letat soffor på blocket under en tid, men så svårt att hitta det vi vill ha! Idag bestämde vi istället att det blir nyinköp... Eftersom jag hade så mycket jobb med mig hem, blev det sonen och maken som drog iväg till Ikea och kom hem med nytt!!
Kolla! Stora paket...
En soffa på plats!
Tada!! Så fint blev det!
 

Väldigt nöjd med våra nya soffor! Nu kom ju det stora fönstret fram mycket mer, när ingen stor gammal hörnsoffa står i vägen.
Upptäckte att beståndet av krukväxter behöver förnyas också... det har ju liksom inte märkts förut när soffan stod för...
 
Vi firade allt nytt och fint med att äta räkmacka till middag.
Så här blev min à la lchf... salladsblad som botten, avocado och massa mumsigt på!
 
Nu tror jag att jag lägger mig i min alldeles nya fina soffa och bara njuter av den!
 
Ciao, ciao!
Kram Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0