Härliga dagar!

Nu är det kväll och det är sååå tyst! Det är precis som vanlig när vi fått låna skruttan, väldigt tomt när hon åkt. Den lilla kissen Leia har också varit så himla mysig och gosig, så det är tomt även efter henne:
Sover så gott i soffan 
Promenad med pulkan till skridskobanan - vilket väder det var!
På hal is...
Det var ju lite lättare att ploga banan än att åka på den ;)
Och sen hem till fika med oboy!
Idag har vi pärlat lite...
Har följt med yngsta dottern och provtränat på hennes gym (nej, inte hennes egna så klart!) Så grymt kul att känna på maskinerna igen, men ajaj vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon!
Lite ovanifrån i bröstmuskeltränarmaskinen som säkert heter nåt fint på gymspråk...
 
När vi lämnade tillbaka bananisen till hennes längtande mamma bjöds vi på kanongod lunch :) Till den serverades en sallad med en sååå god citronolivolja som nu har inhandlats till vårt hem också!
Yammi!
 
Hade ju tänkt att omsätta mina presentpengar i nya kläder och lite inredningsgrejor efter gymet, men var ju bara för trött för att ens tänka affärer. Tar det imorgon istället - säger jag nu med ett leende men lär väl inte ens ta mig utan problem nerför trappan till morgonkaffet...
 
Tjillevippen på er, hörs en annan gång igen!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0