Filmkvällsfredag!

Ikväll blir det film. Hoppas jag. Det är ju skräp på alla femtielva kanaler, så vi har säkert något i datorn vi kan koppla till tv:n och koppla av med istället.
 
Eftermiddagen har tillbringats i telefonen. Först ringde yngsta dottern och vi hade tydligen så mycket att prata om så det hade gått nästan 40 minuter när vi la på :)
 
Då började jag på min spotifylista med bra träningsmusik, och så ringde maken för att tala om att han minsann hade besökt ett överlyckligt barnbarn ;) Ja, så pratade vi en stund om hur dagen varit. 
 
Sen blev listan klar och jag var laddad för crosstrainern! Med bra musik i lurarna så går det så himla lätt att trampa... Just när jag kände att nu var det nog bra, så blev det SHM:s Don't you worry child och då blev det fart igen! Vilken bra träningslåt!!
 
När jag klev ur min musikbubbla så visade det sig att maken var hemma och det blev mera prat innan duschen och sedan matlagning. Min middag bestod av detta goda:
Kokt blomkål med smör, god skinka, lite majonäs och så lite överblivet grönt. Proppmätt!
 
Nyss hemkommen från en promenad i snöstormen, inte så skönt. Mira och jag har gått med huvudena framåtböjda och mest stretat fram...
 
Nu blir det film. Vi har några att välja mellan, så vi får se vad det blir.
 
Ha en myspysig fredagskväll!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0