Stormigt värre

Riktigt blåsigt idag. Ett stort träd blåste ner på vägen här utanför och många fler ändå på andra ställen.
Vi har också haft rejält halkigt. Så isigt att bilar haft problem på vår lilla gata. En hade såna svårigheter med bilen att den åkte in i sonens bil på vår parkering :


Inte roligt :-(
Som tur var inga personskador, men ändå. Dyra stylinglyktor som jag hoppas försäkringen ersätter.


En stormig promenad när solen höll på att gå ner


Lördagens drycker ;-)


Glögg och årgångsmust!


Så klart är första ljuset tänt och jag har inte bestämt mig för om jag gillar nya stjärnan eller inte:


Tycker att den lyser för starkt och klart, som om den skulle leda till Betlehem eller nåt. Jag gillar lite "gulare" sken...

Nej, nu blir det att blunda en stund. Sov gott, kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0