I lilla staden

Dagen idag har tillbringats i vår lilla stad. Jakten pågick efter nya tofflor till jobbet, men en del annat hinner man ju med att se också;-)
När yngsta dottern jobbat klart för dagen, möttes vi och gick på café.
Det blev raw chokladboll med ekokaffe/te, bra för samvetet;-)
Lite shopping så klart:


På Åhléns hade de rea på strumpbyxor o leggings så där passade jag på att handla upp lite.
På Kappahl fyndade jag en kofta för halva reapriset på barnavdelningen, tackar.
Det största fyndet var väl koftan från välkända märket till det facila priset av 100 kronor!
Några tofflor blev det dock inte;-)

Nu sitter maken o jag på älskade verandan o njuter av utsikt:


och gott kaffe från favvokaffeapparaten!

Snaaart är det jobbdags men en dag kvar i frihet har jag!

Se till att ta vara på tiden o livet!
hälsar Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0