Väntar

Jag väntar. På att arbetslusten ska infinna sig. På att snön ska försvinna. På att Inga ska komma och vårstäda mitt hus och mina fönster. 
Utanför mitt köksfönster - 6 april!! Blir det någonsin läge för planteringar??
 
Eftersom jag varit sjuk större delen av lovet (hur illa planerat som helst, jag vet) så har jag väntat med arbetet som jag tog hem. Nu är det bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det, vare sig man vill eller inte. Så är det ju i det här jobbet, massor av saker som ska hinnas med utanför klassrummet liksom.
Idag ska jag hinna skriva omdömen i fyra ämnen, det blir nog ca 100 stycken.... Jag ska också göra ett prov i biologi för femmorna, läsa ett gäng uppsatser och bedöma dem samt skriva lokala pedagogiska planeringar för fyra ämnen....
Kanske är tur att det ser ut som det gör utomhus ;)
 
Ha en skön dag därute ni som kan!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0