Idag har det hänt!

Våren har verkligen anlänt till oss, plötsligt händer det bara!
 
Så klart har det blivit pyssel med trädgården när nu solen värmde så gott!
Löjtnantshjärtat har tittat upp...
...liksom tulpanblad...
...och pion.
 
Vi har en liten fläck med snö fortfarande, men det har smält undan otroligt fort den här veckan.
 
Tvätten får torka utomhus, det är väl vår om något!
 
Cykeln har fått komma fram och putsats upp. Oljad kedja, nypumpade däck. Blev så klart en liten tur på min favorithoj :)
 
Vi har ännu inte plockat bort lilla barnbarnets säng sen sist hon var här, den har nämligen övertagits av Elvis som njuter av att sova i lugn o ro bland bilarna:
Nöjd kattkille!
 
Igår åt vi en favoriträtt till middag
Flygande Jakob, superbra lchf!
Idag ska vi ha tacos, som ju också är väldigt bra mat för mig om jag låter bli brödet (och det gör jag ju!).
 
Under tiden som jag tinar köttfärs i micron tänker jag nog ta en liten springtur, känns som att det kan vara skönt. Ska försöka slå min egen tid från häromdagen, en liten utmaning till mig själv ;)
 
Ikväll blir det Dallas i soffan, det är spännande i de nya avsnitten!
 
Ha en supermysig kväll alla godingar!
kram Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0