Luktar gott!

Jag har tagit en provprenumeration. Inget nytt, jag gör det ibland. Ofta får man fina presenter och tre nummer för nästan inga pengar alls. Om man bara kommer ihåg att säga upp tidningen så är det en bra affär.
Den här gången blev det på Damernas. Ingen tidning jag skulle köpa annars, alldeles för mycket glassiga annonser för alldeles för dyra märkeskläder. Men en del intressanta artiklar faktiskt. Och så fick jag ju det här:
Slängde mig in i duschen på direkten och nu luktar jag suuupergott!! Stora förpackningar som kommer räcka länge och en fantastisk doft, inte helt fel =)
 
Nu ska jag återgå till arbetsplaneringen. Jag sniffar lite på mig själv också;)
 
Sov så gott sen då!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0