Bon soir!

Japp, Fröken Pensé har varit ute och sett sig om igen! Den här gången gick resan till:
Tada - Paris!
 
Oui, det var en fantastisk resa till en underbar stad. Jag har massor av bilder, men jag har inte kollat igenom alla ännu. Var bara lugna, det ligger snart bilder här på bloggen från allt vi sett:)
 
Vi bodde på ett litet hotell i ljuvliga Montmartre:
där vi hade parisarnas vardagsliv precis utanför oss - roligt!
 
Vi kom hem sent igår kväll, men dagen idag har varit fylld av annat än bloggeri eftersom vi firat anledningen till Parisresan - maken fyllde jämnt. Han är född i början på sextiotalet, så det var lite mer än vanligt tårtkalas. 
Idag kom barnen och barnbarnet och vi hade samlat ihop till en bra present som han blev glad för:)
 
Imorgon är det åter vardag så jag har planerat lite arbete för barnen i skolan.
Det lär inte bli något cyklande för väderprognosen ser inte rolig ut :(   Tyvärr, eftersom vi imorgon drar igång en stegräknartävling på jobbet. All motion räknas in och min cykling till och från jobbet omvandlas till 8 000 steg! Toppen när målet är 10 000 steg om dagen. Synd att man inte kan räkna retroaktivt för jag hade stegräknaren på i Paris. Det blev några om dagen kan jag säga....
 
Nu ska maken och jag uppdatera oss om senaste händelserna i Dallas. Ha det så gott!
 
Au revoir,
Annica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0