Sunday utan sol

Söndag. Veckans sista dag och imorgon är det nystart.
Idag blev det lite sovmorgon och sen en lång frukost. Efter hundpromenaden tog arbetet över och jag fortsatte på gårdagens tema. Lite mailkontakt med kollegan som jag ska arbeta med och sonens hjälp att göra en snygg powerpoint, tack. 
Sen blev det stegjakt igen och en härlig promenad i vårt höstlandskap!
Tyvärr blev bilden lite suddig, men så här fint är det vid vår å.
Lönnarna är så fina, som guld i olika nyanser.
 
Väl hemma igen hade maken dammsugit så jag fick ta badrummen. Fönstret i badrummet uppe har sett så tomt ut sedan orkidéerna flyttat in i sovrummet:
så nu har några av pellisarna fått flytta in. Det blev ju fint:
 
Resten av pellisarna kommer väl flytta in från verandan den här veckan eftersom det utlovas kyliga dagar i slutet av veckan...
 
Dessutom har dagen inneburit ett nysytt fodral till min nya (igen!) arbetsdator. Har glömt att fota... jag har kollat runt på bloggar, läst sonens svenskaarbete, kort sagt haft en bra ledig dag!
 
Nu ska vi snart se Partaj och hoppas på lite skratt innan läggdags!
 
Ha det så bra resten av kvällen everyhopa!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0