Snabba ryck!

Idag jobbar maken sent så det blev min tur att ordna middag. Det gör jag inte så ofta. Lyckades ändå trolla ihop en riktigt god potatis- och purjolökssoppa som sonen och jag avnjöt med knäckemackor till.
Under tiden vi åt och jag sedan promenerade vovven, så jäste degen till (förhoppningsvis) goda småfrallor. Nu har de jäst en gång till och ska snart in i ugnen, sen luktar det så gott i huset!
Snart är det helg och då ska jag nog så alla frön som fortfarande ligger kvar i sina påsar. Hm, inte bra det där att skjuta upp saker hela tiden.
Här hos oss väntas snö!!! under fredag och lördag, riktigt aprilväder redan. Gillar inte :(
Gillar inte heller när folk gör saker bakom ryggen på en och sedan smilar upp sig och hoppas att man inte ska märka nåt, usch och fy för sånt.
Oj, så gnälligt det blev, men jag har precis upptäckt en grej som inte gjorde mig glad. Det känns bättre om en stund. Nu blir det lite kvällsjobb igen då....
Kramen på er som förtjänar det ;
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0