Långsamma dagar

Ja, så har då förkylningen hittat också till mig. Jag som trodde mig nästan skonad efter att inte haft en sjukdag på hela läsåret, trots stort manfall bland personalen emellanåt. Men, men.
Jag har ju mycket tid till att bläddra genom alla gamla tidningar jag plockade med hem från besöket hos mamma. Dessutom läser jag en del. Halstabletterna och tekoppen är ständigt med mig... Det finns inte så mycket ork till att göra något annat.
Lite gos med kisseponken blir det också tid till. Nu äter han och växer så det nästan syns! Just ny sitter jag vid min lilla bärbara och senaste bilderna ligger i vår stationära dator, så det blir uppdatering vid ett annat tillfälle.
Nu har jag varit ifrån tekoppen och fåtöljen en stund, så kroppen ropar på återhämtning ;)
Kramar från hesa Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0