Fredagsförkylt

Nepp, förkylningen är inte bättre. Dagen har tillbringats omväxlande i sängen, vid köksbordet eller i läsfåtöljen. Hela tiden trött. Men jag hinner ju läsa många bloggar och jag hinner ta en tupplur mitt på dan, så jag samlar kraft nu :)
Maken har som vanligt lagat kanongod middag. Så här på fredagskvällen blev det köttfärsbiffar fyllda med en röra av fetaost och soltorkade tomater. Till det bulgur, broccoli och en ljuvlig tomatsås. Det är väldigt lätt att äta sig mätt i det här huset kan jag säga!
Ikväll blir det soffhäng framför tv:n, nåt annat är inte att tänka på för min del. Imorgon måste jag må bättre, jag är trött på att vara trött!
Trevlig fredagskväll till er alla!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0