Middag o mer

Vaknade till regn som höll i sig nästan hela dagen. Trist och grått. Gick ut med Mira i hällande regn, bara en kortis eftersom hon inte gillar sånt väder. En stund på eftermiddagen klarnade det upp lite, men då var jag så inne i min virkning så jag hann inte ut:) Bara att ta på stövlarna och blöta ner sig en gång till då...
 
Dagens middag bestod av hemmaodlad (väl sköljd!) sallad, uppiffad med diverse godsaker:
Mums filibabba!
 
Imorgon kommer en glad tjej och förgyller mormors tid! Jag hoppas på sol, men det ser inte ut så. Jaja, stövlar och regnjacka går också bra när vi letar smultron.
 
Nu är det snart dags att skjutsa maken till bussen för hans färd mot föräldrahemmet och en kortsemester. 
Vi hörs!
Kram Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0