Läsdag

Idag piskar regnet mot köksrutorna så det lockar inte till uteliv precis. Istället har dagen hittills bestått av tidningsläsning, hela DN plus vår lokala helgtidning.
Började dagen med ordentlig sovmorgon, blöt hundpromenad och sedan hämtade jag sonen som varit på övernattningsläger med skolan. Tvättmaskinen och tumlaren har tagit hand om hans kläder som inte luktade så gott efter en natt vid brasan...
Maken har farit till Åland på jeepträff med andra som gillar att köra där inga vägar finns. Jag passade på att ha tjejmiddag här hemma igår. Alltid så roligt att sitta och surra bort timmar med kära vänner!
Nu tänker jag lägga mig i soffan och läsa några timmar. Jag har ju en hög med böcker som väntar på att jag ska ha tid - idag blir det en sån dag!
Kissebarnet Leia har flyttat till lilla familjen! Det känns lite tomt utan hennes busryck och gos...

Hoppas på bättre väder imorgon!
Kram på er
Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0